Examen Septiembre Educación & Diseños II
¡¡Hola a todos!!
No sé si alguno tendrá el mismo problema que yo, pero tengo para Septiembre educación y Diseños II y casualmente son la misma fecha, el dia 13,a la misma hora, de 16:00 a 18:30..¿debería mandarle un mail a alguna de las dos profesoras? ¿Hay posibilidad de que me lo cambien? Porque necesito aprobar las dos asignaturas y aún no he conseguido duplicarm en 2 sitios a la vez (aunque estoy en ello)
Muchas Graciñas y disfrutad del verano!!
No sé si alguno tendrá el mismo problema que yo, pero tengo para Septiembre educación y Diseños II y casualmente son la misma fecha, el dia 13,a la misma hora, de 16:00 a 18:30..¿debería mandarle un mail a alguna de las dos profesoras? ¿Hay posibilidad de que me lo cambien? Porque necesito aprobar las dos asignaturas y aún no he conseguido duplicarm en 2 sitios a la vez (aunque estoy en ello)
Muchas Graciñas y disfrutad del verano!!
-

Rickimcilla - Sano

Hola!
Eu non sei se todos os profesores serán igual de flexibles pero sendo tí polo menos intentábao. A mín pasoume o mesmo con Psicobioloxía e Psicometría e posto que a simple idea de ir ao despacho de Zurrón a pedir algo me daba medo
fun falar coa de Psicometría e cambioumo sen problema ningún! Sorte!!
Eu non sei se todos os profesores serán igual de flexibles pero sendo tí polo menos intentábao. A mín pasoume o mesmo con Psicobioloxía e Psicometría e posto que a simple idea de ir ao despacho de Zurrón a pedir algo me daba medo
-

honguito - Neurótico

Intentaré mandarle un mensaje a Carmen Pomar entonces xD..porque no creo que la de Diseños este mucho por la labor jaja 
-

Rickimcilla - Sano

A min pasoume o ano pasado en setembro con Avaliación I e Condi, envieille un mail a Alcaraz, me dixo que sen problema ningún, que pasara polo seu despacho a partir do día 1 para escoller data. Foi moi flexible.
A miña recomendación é que o intentes, seguramente non teñas problema
Biquiños.
A miña recomendación é que o intentes, seguramente non teñas problema
Biquiños.
Mugardos
- Nyka
- Neurótico

"..¿debería mandarle un mail a alguna de las dos profesoras?"
Home, eu penso que isto cae de cajón. Se pretendes aprobar ambas asignaturas, non che queda outra, a non ser que poidas estar en 2 sitios ó mesmo tempo, pero como ti dis... aínda estas nelo
Pois si, mándalles un mail, ou vai falar con elas, que non é cuestión de que sexan flexibles ou non... máis ben é que están OBRIGADAS a buscar unha solución. Polo tanto algunha ten que ofrecerche unha data alternativa.
Saúdos e sorte.
Home, eu penso que isto cae de cajón. Se pretendes aprobar ambas asignaturas, non che queda outra, a non ser que poidas estar en 2 sitios ó mesmo tempo, pero como ti dis... aínda estas nelo
Pois si, mándalles un mail, ou vai falar con elas, que non é cuestión de que sexan flexibles ou non... máis ben é que están OBRIGADAS a buscar unha solución. Polo tanto algunha ten que ofrecerche unha data alternativa.
Saúdos e sorte.
- maruxiña
- Depresivo

Hola tengo el mismo problema que tu. Y la verdad es q no se k hacer, pero supongo k lo ideal sería hablar kon pomar y mandarle un email haber si podria kambiarnos la fexa no?¿
- Psicario
- Neurótico

Le mandé un correo a Carmen y me dijo que está buscando una fecha alternativa para todos los que tenemos ese problema y que nos la comunicará. Que nos quedemos tranquilos 
-

Rickimcilla - Sano

se sabe algo de la fexa de examen?¿
- Psicario
- Neurótico

8 mensajes • Página 1 de 1