Colabora curso 2009-2010
Xa, pero así ten final. Cous non vai estar 40 anos levándoa e buscando xente que pague... polo tanto ten os días ou anos contados.
Eu non mirei candidatos a tomar o relevo.
Noutras páxinas e foros de estudantes hai mestres e non morreu ninguén ¿e quen che di que neste non hai? Porque a maioría da súa existencia saben.
Eu non mirei candidatos a tomar o relevo.
Noutras páxinas e foros de estudantes hai mestres e non morreu ninguén ¿e quen che di que neste non hai? Porque a maioría da súa existencia saben.
Se cres que xa o miraches todo é que nunca abríchelos ollos.

Aparta as bágoas do rostro e comeza a pensar como erguerte. A solución é sorrir e afrontar, nunca afundirse e chorar.

Aparta as bágoas do rostro e comeza a pensar como erguerte. A solución é sorrir e afrontar, nunca afundirse e chorar.
-

Jes - Esquizofrénico

Está Web se creo como una Web de estudiantes, los profesores ya manejan la Web de la facultad. Confio en que el próximo año alguien se haga cargo de la Web, sería bonito que perdurara la cadena, pero eso depende de las generaciones futuras y del interés que este rincón virtual tenga para ellos...
"Desde el principio hasta el final no hay una sola cosa recta, sólo es posible una pregunta. ¿Juegas?" David Grossman
-

miguel - Site Admin

Está claro que detrás de cualquier nombre de registro puede haber profesores, pero otra cosa es q el mantenimiento de la web dependa de ellos; yo opino como Miguel, pero hacer como veáis.Cada año entran nuevos estudiantes en la facultad, quizá allá gente dispuesta a dar el relevo. A mi me gusta más esa idea, pero bueno!.
Tropiezas con la realidad, corres tras un sueño...
-

Grazyy - Maníaco

Pois inda non escoitei a ningún interesarse por encargarse dela, que entran novos todos os anos... creo que é sabido por todos.
Se o único motivo polo que non queredes é polos mestres... pois bueno, só agardo que apareza ese misterioso e agardado alumno de primeiro disposto a mantela. Senón... pois nada...
Pero o dos mestres ségueme a parecer unha tontería, ¿qué van ler que non se puideran agardar?
Eu só o dicía porque perdurase no tempo.
Se o único motivo polo que non queredes é polos mestres... pois bueno, só agardo que apareza ese misterioso e agardado alumno de primeiro disposto a mantela. Senón... pois nada...
Pero o dos mestres ségueme a parecer unha tontería, ¿qué van ler que non se puideran agardar?
Eu só o dicía porque perdurase no tempo.

-

Jes - Esquizofrénico

Cada uno tiene su opinión, y esa es la mía.Para mí no se trata de que puedan lo no leeer los profesores lo que escribimos, ya que está claro que podrían hacerlo de cualquier forma; sino que el objetivo de la web (creo yo) es el de ayudar a los estudiantes de psicología y poder orientarlos, y deberían de ser éstos los que se implicaran en la web y no otras personas, ese es mi punto de vista, no una verdad universal; cada cual que opine como quiera.
Tropiezas con la realidad, corres tras un sueño...
-

Grazyy - Maníaco

Se eu non tomo a mal a túa opinión. Simplemente é a miña tamén. Como dixen, hai noutros foros que hai mestres e ven que lles vai que sexan eles os que lles aclaren certas dúbidas... Anque claro hai mestres e mestres...
E como dixen, bonito queda, pero somos estudantes e non imos estar aquí para sempre. Se aparece alguén pois ben, pero non sei se sucederá e pensaba en solución alternativa. Nada máis.
E como dixen, bonito queda, pero somos estudantes e non imos estar aquí para sempre. Se aparece alguén pois ben, pero non sei se sucederá e pensaba en solución alternativa. Nada máis.

-

Jes - Esquizofrénico

21 mensajes • Página 2 de 2 • 1, 2